 |
| Membres del grup |
A l'assignatura de plàstica hem treballat
Land-Art (art ecològic), un moviment de finals dels anys 60 que va sorgir als EUA. Com a referent vam veure a Andy Goldsworth, qui treballa amb el conjunt de la natura, amb les seves mans, i tots els materials que utilitza formen part de la natura. Fent recerca, vam agafar també com a referent a Giuseppe Arcimboldo, qui utilitza fruites per fer les seves obres. Amb la nostra obra vam voler plasmar la importància que té el paper del docent, la família, l'entorn i les experiències en l'infant.
Les membres del grup, vam escollir aquest espai natural perquè complia els requisits que demanàvem. Volíem un espai natural, amb vegetació i amb aigua. La "poma" fa referència a l'alumne com a element principal i de major interès tant en el nostre projecte com
 |
| Mans a l'obra! |
a l'escola. Una poma vermella, un color viu que ressalta en tanta vegetació, alhora significant, el cor de l'escola. L'aigua "els mestres" reguen a l'alumne per fer possible el seu creixement integral. L'escola i la família juguen un paper molt important a l'hora de crear els fonaments de l'infant. Per això, si els pilars no el sostenen fermament, el nen "poma" pot arribar a caure, el nen no avança. Les mans són un element significatiu per l'infant, és a dir, un suport.
PROJECTE FINAL: LA POMA, UN TRESOR.
Amb la realització d'aquesta activitat hem après a que s'ha d'establir vincles de confiança. Però, sobretot l'admiració per la natura.
Com a futura docent, penso que aquesta activitat es enriquidora per l'infant. És necessari deixar que faci les seves pròpies transformacions en la natura, el gust per anar coneixent i explorant l'entorn, i sobretot, inculcar la bellesa de la natura i la responsabilitat de cuidar-la.
Aquí us adjunto un power point on resumeix tot el nostre projecte:
No hay comentarios:
Publicar un comentario